Zapoj médium do merania

Využi auditované dáta na úspešnejší predaj reklamy na tvojich médiách.

Každý prevádzkovateľ pre úspešný predaj reklamného priestoru na svojich médiách potrebuje dáta – o svojej návštevnosti, o cieľovej skupine, o čase, ktorý čitatelia na jeho stránkach trávia.

Prečo sa zapojiť do IABmonitora?

IABmonitor je jediným výskumom na Slovensku, ktorý prevádzkovateľom médií prináša auditované dáta a pomáha im k úspešnejšej obchodnej stratégii. Auditované dáta sú požadované agentúrami ako aj zadávateľmi pre efektívne plánovanie reklamy. K dátam zapojených médií v IABmonitore sa dostávajú najväčšie mediálne agentúry, ktoré sú našimi klientami. Základné dáta o návštevnosti sú prístupné všetkým subjektom trhu na verejne dostupnom online rozhraní.

Chcem zapojiť web do merania

Prevádzkovateľ musí v prvom kroku vyplniť formulár zo základnými informáciami o médiu, ktoré chce do merania IABmonitor zapojiť. IAB bude posudzovať, či médium spĺňa základné vstupné podmienky.

Vstupné podmienky:

Nezáväzný formulár pre prihlásenie

V prípade, že bude médium spĺňať všetky vstupné podmienky mu mailom zašleme zmluvu a prílohy k zmluve, ktoré sú vždy prístupné aj na webe (pozri dokumenty na stiahnutie na spodu stránky). Po podpise zmluvy Vás nakontaktujeme na realizátora výskumu Gemius Slovakia, ktorý Vám pošle podrobné inštrukcie. V online aplikácii GAR sa dáta zverejnia najneskôr do piatich pracovných dní v prípade, ak médium nasadí meracie kódy správne a informuje realizátora o tomto kroku. IABmonitor je platená služba.

Výhody pre členov združenia IAB Slovakia

  • 30%ná zľava z ceny za meranie;
  • prístup ku všetkým sociodemografickým dátam o všetkých médiách, ktoré sú zapojené do merania;
  • platba za meranie štvrťročne.

Podmienky pre nečlena IAB Slovakia

  • platí plnú komerčnú cenu podľa platného cenníka IABmonitor;
  • prístup k len mesačným sociodemografickým dátam svojho média, ktorý je dostupný v xls. formáte po skončení daného mesiaca;
  • platba mesačne.

Do IABmonitora sa už zapojili všetci významní prevádzkovatelia

Aktuálne je v IABmonitore zapojených 94 domén a 44 vydavateľov. K našim klientom patria najväčšie mediálne domy ako Ringier Media Slovakia, News and Media Holding, Zoznam, Petit Press, Startitup, Our Media Slovakia a mnohí ďalší. Pridajte sa!

Dokumenty na stiahnutie:

Formulár na prihlásenie média

    Stránky musia byť zaradené v súlade s Pravidlami pre zaradenie

    Kategórie pre IABmonitor:

    1. Auto – Moto – bazár (inzercia nových a ojazdených automobilov, autobazáry, katalóg značiek)
    2. Auto – Moto – obsah (médiá prinášajúce informácie zo sveta slovenského a svetového motorizmu)
    3. Bulvár (domény / bulvárne médiá, ktorých hlavná doména je s odľahčeným spravodajstvom, pričom obsahový / titulkový dôraz sa kladie na emócie, senzácie a zábavnosť danej problematiky. Obsahuje informácie o celebritách)
    4. Bývanie a reality – bazár (Inzercia realít a nehnuteľností)
    5. Bývanie a reality – obsah (špecializované informácie o bývaní, tipy pre stavbu alebo rekonštrukciu bývania alebo záhrady)
    6. Cestovanie
    7. Ekonomika, biznis, financie, právo (špecializované médiá zamerané na biznis, ekonomické spravodajstvo, financie a právo)
    8. Freemaily
    9. Hry / gaming
    10. IT, technológie
    11. Katalógy
    12. Magazíny o móde
    13. Marketing, médiá (špecializované médiá zamerané na správy o marketingu a médiách)
    14. Mladí – Millenials (médiá a weby pre mladých ľudí)
    15. Mužské magazíny o životnom štýle (médiá zamerané na mužov – životný štýl, móda, gadgets)
    16. Obchod, predaj, nakupovanie, inzercia
    17. Podnikatelia a živnostníci
    18. Portálové homepage (titulné stránky portálových služieb, ktoré slúžia k prehľadu poskytovaných služieb a umožňujú k nim prístup)
    19. Práca / zamestnanie ( informačné a inzertné weby o práci a zamestnaní)
    20. Regionálne spravodajstvo + podkategórie pre jednotlivé mestá (regionálne weby)
    21. Škola a vzdelávanie
    22. Služby, mapy, cestovné poriadky (služby, mapy, cestovné poriadky, počasie, TV program)
    23. Spoločenské a iné magazíny
    24. Šport ( špecializované médiá zamerané na športové spravodjastvo, športovú publicistiku, profesionálne a amatérske športové aktivity, športové kluby, rozhovory a výsledkový servis)
    25. Spravodajské médiá (domény/médiá, ktorých obsah je zameraný na seriózne spravodajstvo bez bulvárneho obsahu. Domáce, zahraničné, regionálne, komentáre, diskusie a ďalšie)
    26. Tehotenstvo, rodičovstvo a rodina (magazíny a weby o tehotenstve, rodičovstve, rodine, zamerané aj na deti predškolského veku)
    27. TV, rádiá
    28. Varenie, jedlo, nápoje, recepty
    29. Voľný čas a zábava
    30. Záujmové servery, hobby
    31. Zdravie
    32. Ženské témy a medziľudské vzťahy
    33. Zoznamky, komunity, chaty a blogy (sociálna sieť, fórum, skupina blogov, chaty, zoznamky, servery pre dospievajúcich alebo akákoľvek aplikácia s komunitnými prvkami ako napr. zdieľanie obsahu, komentáre, pridávanie blogov do obľúbených, vytváranie nových sociálnych kontaktov)
    Newsletter

    Čerstvé informácie
    zo sveta digitálnej reklamy