Úvod / Výdavky do reklamy / Programmatic (SK)

Programmatic (SK)

Ekosystém programatických nástrojov nákupu online display a video reklamy na Slovensku

Prinášame aktuálnu programmatic mapu slovenského digital trhu. Vypracovaná bola v spolupráci s odborníkmi z radov členov IAB Slovakia (k dispozícii na stiahnutie v slovenskej a anglickej verzii).
Okrem toho nájdete na našom webe aktuálne údaje o výdavkoch do programmaticu na Slovensku za rok 2019.

Technológia programmatic je jedným z možných a jednoduchých spôsobov, ako podporiť slovenské online médiá, pretože jej podstatou je automatizovaný nákup reklamy s možnosťou využitia white listov.

Členovia digitálneho združenia IAB sa koncom apríla prihlásili k iniciatíve „Podporme slovenský internet, sme v tom spolu“, v ktorom si členské mediálne agentúry dali za cieľ vyvinúť maximálnu snahu o umiestnenie reklamných budgetov na slovenské digitálne médiá.

Ak chcete podporiť slovenské médiá a programmaticky nakupujete digitálnu reklamu, stiahnite si zoznam domén združených v IAB Slovakia a meraných v auditovanom výskume návštevnosti IABmonitor.

Na stiahnutie vo formátoch:
formát .XLS
formát .TXT