Predstavujeme člena IAB: ui42

Predstavujeme člena IAB: agentúru ui42.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Daniela Marušková, CMO & Sales Team Leader.

Čomu sa vaša firma venuje a čím aktuálne žijete či plánujete?

Long story short: ui42 nie je len hocijaká agentúra, my v ui42 každý deň žijeme tým, že sme a chceme byť strategickým partnerom pre našich klientov. Sme už pomerne veľká skupina technologických, dizajnérskych, ale aj marketingových a kreatívnych nadšencov. Podporujeme rast značiek a napĺňanie cieľov od UX a vývoja komplikovaných ecommerce riešení na mieru, cez AI technológie až po výkonnostný a brand marketing.

Momentálne sa sústredíme na rozvoj nového kreatívneho oddelenia, ktoré prepája stratégiu, obsah, vizuál a výkonnostné kanály do jedného uceleného ekosystému. Naším cieľom je poskytnúť klientom kreatívu, ktorá nie je samoúčelná, ale vychádza zo stratégie značky, dát a jasne definovaných cieľov.

Čo je podľa teba kľúčové pre dobré fungovanie agentúry?
A čo pre efektívnu spoluprácu agentúra – zadávateľ?

Ľudia na prvom mieste. Dôvera, profesionalita, komunikácia aj skúsenosti začínajú a končia na ľuďoch. Občas sa vzájomne hecujeme, občas sa pochytíme, ale vždy, pracujeme ako tím.

Naša silná orientácia na rast a výsledky klientov, transparentná komunikácia a inovatívne riešenia robia ui42 tým, čím je dnes. A to už krásnych dlhých takmer 29 rokov.

Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?

Ak chceš byť najlepší, musíš byť medzi najlepšími. Oceňujeme možnosť vzájomnej spolupráce, výmeny skúseností a priestoru na otvorenú komunikáciu. Členstvo pre nás znamená byť súčasťou komunity profesionálov, ktorí posúvajú digitálny trh dopredu, zdieľať know-how a čerpať inšpiráciu z osvedčených praktík.

CMO & Sales team Leader I ui42

Daniela Marušková

(Október 2025)

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy