Predstavujeme člena IAB: Digiline

Predstavujeme člena IAB: agentúru Digiline.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Peter Seyfert CEO Unimedia Digiline.

Čomu sa vaša firma venuje a čím aktuálne žijete či plánujete?

Digiline je onlinová sestra Unimedie, najväčšej mediálnej agentúry na trhu. Naším klientom poskytujeme komplexné portfólio služieb – nastavujeme stratégiu, plánujeme, optimalizujeme, analyzujeme a nakupujeme médiá naprieč celým mediálnym priestorom.

DIGILINE môžeme definovať ako onlinovú mediálnu agentúru, keďže sa venujeme práve onlinovej časti komunikačného mixu. Nedefinujeme sa teda podľa discipíny lebo zastrešujeme všetky dôležité komunikačné kanály, či už sa jedná o directové formáty, výkonnostné médiá, social, search, SEO, analytiku.

V tomto roku sme sme sa pustili výraznejšie aj do ecommerce a poskytujeme služby aj pre klientov z tejto oblasti.

Čo je kľúčové pre dobré fungovanie agentúry a pre trojuholník zadávateľ – agentúra – médium?

Podľa mňa je kľúčová obojstranná dôvera a otvorená komunikácia. Klient by mal cítiť, že sa môže na agentúru spoľahnúť a že mu rozumie, a zároveň aj ľudia v agentúre potrebujú mať pocit dôvery zo strany klienta.

No a médiá zohrávajú dôležitú úlohu v tom, ako celá spolupráca funguje – ak dodržujú to, čo bolo dohodnuté, výrazne to prispieva k dobrej atmosfére a hladkému priebehu spolupráce.

Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?

Je úplne prirodzené, že ako jeden z významných hráčov na slovenskom onlinovom trhu chceme byť aktívne pri tom a aj v spolupráci s IAB pomáhať formovať tento trh a mať informácie z prvej ruky.

CEO Unimedia Digiline

Peter Seyfert

(November 2025)

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy