Úvod | Vzdelávanie | Tento ťažký kvíz o natívnej reklame vyrieši máloktorý odborník. Trúfneš si? (súťaž)

Tento ťažký kvíz o natívnej reklame vyrieši máloktorý odborník. Trúfneš si? (súťaž)

2

Pre všetkých, ktorí by sa chceli zúčastniť Festivalu natívnej reklamy, ponúkame možnosť vyhrať vstupenky zadarmo. Stačí správne odpovedať na nasledovné otázky. Pozor, háčik je v tom, že aj viac odpovedí môže byť správnych.

Troch výhercov vyžrebujeme zo správnych odpovedí, pričom každý výherca obdrží jeden voľný lístok na Festival. Žrebovanie sa uskutoční 23. 5., šťastlivcov budeme kontaktovať cez e-mail. Ak chcete mať istotu, že vám neujde 20 inšpiratívnych rečníkov a možnosť networkovať s 200 účastníkmi v príjemnom prostredí, lístok si môžete kúpiť:-)

Súťažné otázky:

 

1.  Čo je natívna reklama?

a.   reklama, ktorá sa tvári ako súčasť miesta, kde sa nachádza

b.   PR články v médiách

c.   video reklama, ktorá sa prehráva na začiatku videí (pre-rolly)

d.   product placement vo filmoch

e.   reklama o pôvodných obyvateľoch Ameriky

 

2.  Ktoré nasledovné formáty spĺňajú definíciu natívnej reklamy?

a.   google adwords

b.   facebook reklama

c.   bannery, ktoré sa nachádzajú vedľa článkov na webe médií

d.   odporúčacie widgety, ktoré sa nachádzajú pod článkom a obsahujú reklamu

e.   články od firiem na ich firemných blogoch

 

3.  Čo je to content marketing?

a.   výmena obsahu za pozornosť

b.   hodnotné články a videá o produkte alebo službe

c.   infografika a prieskum vydaný značkou

d.   firemné príspevky na sociálnych sietiach

e.   prípadové štúdie, kde značka hovorí o svojich skúsenostiach a výsledkoch

 

4.  Je tento kvíz natívnou reklamou propagujúcou Festival natívnej reklamy?

a.   áno

b.   nie

 

Odpovede aj s tvojím menom, priezviskom, telefónnym číslom (voliteľné) posielaj v tvare číslo otázky/možnosti, napríklad: 1/a,e  najneskôr do 22. 5. 2018.

Mailová adresa na zaslanie odpovedí je  sutaz@iabslovakia.sk. 

Zapojením sa do súťaže a odoslaním emailu s vašou odpoveďou dávate usporiadateľovi súťaže (IAB Slovakia) súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu emailová adresa, meno, priezvisko a telefónne číslo (dobrovoľné) výlučne za účelom kontaktovania o výhre. Všetky údaje po ukončení súťaže budú zlikvidované. Výhercovia dávajú súhlas s využitím ich osobných údajov v rozsahu (meno a priezvisko) za účelom publikovania výhercov na stránke www.iabslovakia.sk.

Tu nájdeš štatút súťaže.