Úvod | Vzdelávanie | Konferencia: Ako GDPR zasiahne do marketingovej komunikácie?

Konferencia: Ako GDPR zasiahne do marketingovej komunikácie?

GDPR__web2Konferencia určená pre online marketérov, online vydavateľov, reklamné a mediálne agentúry a  všetky ostatné subjekty, ktoré využívajú na cielenie online reklamy a v marketingovej komunikácii osobné údaje svojich zákazníkov a potenciálnych klientov, ako napríklad prevádzkovateľov e-shopov, menších webových stránok, webových služieb a aplikácií.

V máji 2018 vstúpi do platnosti nová legislatíva o ochrane osobných údajov vychádzajúca z nariadenia GDPR (General Data Protection Regulation), ktorá svojimi zmenami výrazným spôsobom zasiahne aj do reklamnej komunikácie. Konferencia rozobrala problematiku GDPR z pohľadu marketingovej komunikácie a poskytla návod, ako sa najlepšie pripraviť, aby sa spoločnosti vyhli vysokým pokutám a pracovali s osobnými údajmi svojich zákazníkov v súlade s novou legislatívou. Dala odpovede aj na otázky:

  • Aké dáta považujeme podľa nového nariadenia za osobné?
  • Viete, že do osobných údajov zahŕňame aj online identifikátory ako cookies či IP adresy?
  • Aký je rozdiel medzi osobnými a pseudonymizovanými osobnými údajmi?
  • Viete kam zaradiť vašu spoločnosť na základe získavania, spracovania a použitia osobných údajov z pohľadu GDPR?
  • Aké sú vaše povinnosti voči dotknutým osobám, ktorých dáta spracúvate?
  • Ako má vyzerať súhlas s využitím osobných údajov vašich zákazníkov?

Prečítajte si aktuálne zhrnutie výstupov z  konferencie, ktorú zorganizovalo združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia na tému “Ako zasiahne GDPR do marketingovej komunikácie?”

Oficiálny web konferencie: https://event.iabslovakia.sk fotografie.

GDPR_web1

Spíkri a témy

Ochrana osobných údajov v prostredí prevádzkovateľa

JUDr. Daniela Palkovičová, riaditeľka odboru právnych služieb Úradu na ochranu osobných údajov SR

Súhlas s poskytnutím osobných údajov na marketingové účely

JUDr. Marcela Macová,  konateľka spoločnosti DAPRO Consulting

Ako sa „správať“, aby ste boli v súlade s právnou úpravou ochrany osobných údajov tak v zmysle GDPR ako aj zákona o ochrane osobných údajov

JUDr. Daniela Palkovičová, riaditeľka odboru právnych služieb Úradu na ochranu osobných údajov SR

Vplyv GDPR na programmatic reklamu: skúsenosti spoločnosti Adform

Agnė Bušmaitė, Právna zástupkyňa (junior) pre spoločnosť Adform, Litva/Dánsko
Laurynas Ramuckis, Právny zástupca Adform, Litva/Dánsko

Ako sa zmenia systémy e-shopov z pohľadu IT?

Róbert Ďurec, IT konzultant spoločnosti Mibcon

Nová GDPR legislatíva ako výzva pre váš online business a marketing – pohľad z praxe

Andrej Schwarz, Partner advokátskej kancelárie Škubla & Partneri s.r.o.

Aké problémy prinesie GDPR a predložené nariadenie o elektronickom súkromí (ePrivacy nariadenie) online hráčom?

Chris Hartsuiker, Public Policy Officer v IAB Europe

Znamená GDPR a ePrivacy koniec internetového marketingu?

JUDr. Zdeněk Kučera, Ph.D., Advokát medzinárodnej advokátskej kancelárie Kinstellar, Praha

Miesto a čas

24. októbra 2017  hotel Falkensteiner od 8:00 do 15:00 hod.