Úvod | Vzdelávanie | Festival natívnej reklamy

Festival_feedback

V júni sme odštartovali letnú festivalovú sezónu natívnou reklamou. Osem spíkrov publikum v KC Dunaj previedlo  svetom možností natívnej reklamy na slovenskom online trhu. Všetci fanúšikovia slovenského onlinu mali možnosť zistiť, aké formáty sú v súčasnosti využívané, na čo všetko treba myslieť pri ich tvorbe, ako ich plánovať, aké sú výsledky brandov, ktoré sa už na túto cestu nekonečných možností fantázie vydali.

“Toto je príbeh z dávnych čias, z čias mýtov a legiend, keď boli starí bohovia malicherní a krutí, a zoslali na ľudstvo osud utrpenia. Len jeden sa odvážil vzoprieť ich moci.” 

Podľa štúdie až 2 z 3 ľudí vo veku 15-35 rokov používa adblock. Online marketéri hľadajú, ako osloviť túto cieľovú skupinu a aké sú nové efektívne formy komunikácie. Odpoveďou na ich potreby je obsahový marketing a natívna reklama. Vidí ju viac ľudí, šíri sa virálne, firmám generuje viac konverzií a vyššiu lojalitu ku značke.

Jednotlivé prednášky si môžete pozrieť aj z pohodlia domova tu: video záznam z festivalu

Speakri a témy

Budúcnosť reklamy je native

Filip Kuna, Managing Director Strossle SK & CZ

Dobrý natívny článok je malá veda: Zistite, ako na to

Elena Zemková, redaktorka natívnych článkov

Natívna reklama pre mileniálov od Mileniálov

Gábor Boros, CEO Refresher.sk

Stáva sa video lídrom natívnej reklamy?

Marek Šándor, Co-Founder Startitup Group

Ambasádori a Influenceri – keď vám reklamu robia zákazníci

Marek Vidovič, Head of Sales, Modrykonik.sk

Značka ako médium

Ján Šifra, audience director, Folk (Magazín Sóda)

Natívna reklama v praxi

Peter Nagy, Native ads manager, SME Creative

Ako vyhodnocovať úspech natívnej reklamy?

Zuzana Barinková, Media Strategist, Digiline

Miesto a čas

Štvrtok 8. júna 2017  v KC Dunaj od 9:00 do 13:00 hod.