Display reklama, Programmatic,
Mediamix zadávateľa
1. Display reklama
Predstavíme si základné reálie slovenského trhu, najsilnejších vydavateľov a weby spojené s digitálnou reklamou. Do detailu sa pozrieme na najzaužívanejšie online formáty a ich špecifiká a výzvy, no aj na to, ktoré sú najefektívnejšie v praxi pre vybraný typ komunikácie.
Vyskúšame si, ako pracovať s dátami z auditovaného merania slovenského trhu – IAB Monitor.
Lektor: Patrik Sabo

Patrik Sabo
2. Programmatic
Programmatic dosahuje na Slovensku najvyšší rast v rámci výdavkov do internetovej reklamy. Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.
Budeme sa podrobne venovať:
- Základné pojmy z programmatic reklamy
- Rozdiely medzi priamym a programmatic nákupom
- Najdôležitejší hráči na trhu, ich špecifiká
- Možnosti spolupráce s vybranými partnermi
- Praktický workshop v prostredí platfromy Xandr
- Užitočné insighty z praxe
Lektor: Matej Kolarovský

Matej Kolarovský
3. Pohľad zadávateľa
Know-how a komplexný pohľad na digitálny marketing zo strany zadávateľa. Praktické skúseností z realizovaných performance a brandových kampaní. Ukážeme si ako nastaviť mediaplaning a ako postupovať pri tvorbe samotných kampaní, a taktiež ako ich vyhodnocovať. Samostatne sa budeme venovať aj používaniu technologických toolov.
Lektork: Martin Hýrošš

Martin Hýrošš
“Akadémia aj skúška splnili moje očakávania. Mojim cieľom bolo rozšíriť si obzory v oblastiach digitálneho marketingu, z ktorých som mal doposiaľ iba povrchné znalosti. Kurz aj skúška sa zaoberajú celou problematikou naozaj komplexne. Nadobudnuté skúsenosti a nové poznatky v práci určite využijem.” Jakub DudíkHead of Business Intelligence, Pelikan.sk
