Display reklama, Programmatic,
Mediamix zadávateľa

Chcem sa prihlásiť

1. Display reklama

Predstavíme si základné reálie slovenského trhu, najsilnejších vydavateľov a weby spojené s digitálnou reklamou. Do detailu sa pozrieme na najzaužívanejšie online formáty a ich špecifiká a výzvy, no aj na to, ktoré sú najefektívnejšie v praxi pre vybraný typ komunikácie.

Vyskúšame si, ako pracovať s dátami z auditovaného merania slovenského trhu – IAB Monitor.

Lektor: Patrik Sabo

Lektor

Patrik Sabo

2. Programmatic

Programmatic dosahuje na Slovensku najvyšší rast v rámci výdavkov do internetovej reklamy. Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.

Budeme sa podrobne venovať:

  • Základné pojmy z programmatic reklamy
  • Rozdiely medzi priamym a programmatic nákupom
  • Najdôležitejší hráči na trhu, ich špecifiká
  • Možnosti spolupráce s vybranými partnermi
  • Praktický workshop v prostredí platfromy Xandr
  • Užitočné insighty z praxe

Lektor: Matej Kolarovský

Lektor

Matej Kolarovský

3. Pohľad zadávateľa

Know-how a komplexný pohľad na digitálny marketing zo strany zadávateľa. Praktické skúseností z realizovaných performance a brandových kampaní.  Ukážeme si ako nastaviť mediaplaning a ako postupovať pri tvorbe samotných kampaní, a taktiež ako ich vyhodnocovať. Samostatne sa budeme venovať aj používaniu technologických toolov.

Lektork: Martin Hýrošš

Lektor

Martin Hýrošš

“Akadémia aj skúška splnili moje očakávania. Mojim cieľom bolo rozšíriť si obzory v oblastiach digitálneho marketingu, z ktorých som mal doposiaľ iba povrchné znalosti. Kurz aj skúška sa zaoberajú celou problematikou naozaj komplexne. Nadobudnuté skúsenosti a nové poznatky v práci určite využijem.” Jakub DudíkHead of Business Intelligence, Pelikan.sk

Prejsť na program ďalšieho dňa

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy