Februárová diskusia pri raňajkách priniesla odpovede na otázky: “Aké dopady má zavedenie explore feedu (Prieskumníka) na budovanie reachu brandov inzerujúcich na Facebooku? Aké ďalšie zmeny táto sociálna sieť pripravuje? Ako tieto zmeny…
V októbri sme organizovali konferenciu určenú pre online marketérov, online vydavateľov, reklamné a mediálne agentúry a všetky ostatné subjekty, ktoré využívajú na cielenie online reklamy a v marketingovej komunikácii osobné údaje svojich…
Workshop SEO sa konal 28. 9. 2017 pod vedením Mariána Michaloviča, SEO Strategist v H1 Slovakia. “Čo má spoločné stavba domu a SEO?” Čo je SEO, a prečo sa oplatí. Ako fungujú…
V septembri sme zorganizovali druhé ranné stretnutie pri káve so všetkými online nadšencami na tému “Budúcnosť nakupovania online reklamy”. O výzvach, príležitostiach a svojich skúsenostiach s programmaticom diskutovali spíkri z radov členov…
V júni sme odštartovali letnú festivalovú sezónu natívnou reklamou. Osem spíkrov publikum v KC Dunaj previedlo svetom možností natívnej reklamy na slovenskom online trhu. Všetci fanúšikovia slovenského onlinu mali možnosť…
Workshop Programmatic sa konal 11. 5. 2017 pod vedením Mateja Kolarovského, Head of GroupM Operations v GroupM Slovakia. „Efektívne, jednoduché a cielené nakupovanie musí baviť každého!“ Automatizovaný nákup (programmatic) reklamy…
Workshop Yield Management sa konal 27. 4. 2017 pod vedením Michala Žatkuliaka, Sales Director, Ringier Axel Springer Slovakia v ImpactHub. ,,Predstavte si lietadlo s 20timi radmi sedadiel. Na každom lete…
V apríli sme debatovali vo Foxforde na tému “Dnes sa brand buduje v digitáli.” Pozreli sme sa na prax, nové prístupy, analýzy, riešenia v internetovej reklame – tentokrát v oblasti…
V marci 2017 sme zrealizovali už druhý ročník Digital Master Course, ktorý študentom poskytuje vedomosti z digitálneho marketingu od analýzy dát, cez plánovanie až po vyhodnotenie internetových kampaní. 8 samostatných vzdelávacích modulov…
Jeseň 2016 v IAB Slovakia sa niesla v znamení vzdelávania. Zrealizovali sme pilotný ročník kurzu digitálneho marketingu pod názvom Digital Master Course. Zúčastnilo sa ho 32 študentov, väčšinou juniorov z mediálnych agentúr a online médií, nechýbali…