Úvod | Udalosti | Naše realizované projekty
Konferencia: Ako GDPR zasiahne do marketingovej komunikácie?

V októbri sme organizovali konferenciu určenú pre online marketérov, online vydavateľov, reklamné a mediálne agentúry a  všetky ostatné subjekty, ktoré využívajú na cielenie online reklamy a v marketingovej komunikácii osobné údaje svojich…

Čo má spoločné stavba domu a SEO?

Workshop SEO sa konal 28. 9. 2017 pod vedením Mariána Michaloviča, SEO Strategist v H1 Slovakia. “Čo má spoločné stavba domu a SEO?” Čo je SEO, a prečo sa oplatí. Ako fungujú…

IAB budíček: Budúcnosť nakupovania online reklamy

V septembri sme zorganizovali druhé ranné stretnutie pri káve so všetkými online nadšencami na tému “Budúcnosť nakupovania online reklamy”. O výzvach, príležitostiach a svojich skúsenostiach s programmaticom diskutovali spíkri z radov členov…

Festival natívnej reklamy

V júni sme odštartovali letnú festivalovú sezónu natívnou reklamou. Osem spíkrov publikum v KC Dunaj previedlo  svetom možností natívnej reklamy na slovenskom online trhu. Všetci fanúšikovia slovenského onlinu mali možnosť…

Workshop Programmatic

Workshop Programmatic sa konal 11. 5. 2017 pod vedením Mateja Kolarovského, Head of GroupM Operations v GroupM Slovakia. „Efektívne, jednoduché a cielené nakupovanie musí baviť každého!“ Automatizovaný nákup (programmatic) reklamy…

Workshop Yield Management

Workshop Yield Management sa konal 27. 4. 2017 pod vedením Michala Žatkuliaka, Sales Director, Ringier Axel Springer Slovakia v ImpactHub. ,,Predstavte si lietadlo s 20timi radmi sedadiel. Na každom lete…

IAB budíček: Dnes sa brand buduje v digitáli

V apríli sme debatovali vo Foxforde na tému “Dnes sa brand buduje v digitáli.” Pozreli sme sa na prax, nové prístupy, analýzy, riešenia v internetovej reklame – tentokrát v oblasti…

Digital Master Course 2017

V marci 2017 sme zrealizovali už druhý ročník Digital Master Course, ktorý študentom poskytuje vedomosti z digitálneho marketingu od analýzy dát, cez plánovanie až po vyhodnotenie internetových kampaní. 8 samostatných vzdelávacích modulov…

Digital Master Course 2016

Jeseň 2016 v IAB Slovakia sa niesla v znamení vzdelávania. Zrealizovali sme pilotný ročník kurzu digitálneho marketingu pod názvom Digital Master Course. Zúčastnilo sa ho 32 študentov, väčšinou juniorov z mediálnych agentúr a online médií, nechýbali…

Štvrtý IAB večer na tému: Aký obsah vládne na slovenských online médiách?

Štvrtý IAB večer sa niesol v duchu web contentu. V utorok 29. novembra 2016 sme diskutovali na témy: Aký  obsah vládne na slovenských online médiách? Kto a akým spôsobom konzumuje webový content? Aké sú…