Úvod / Udalosti / Naše realizované projekty
IABbudíček: Digitálne audio je nové video

Májový IABbudíček, to boli štyri aktuálne prednášky plus mnoho zaujímavostí zo sveta podcastov a online audio reklamy spojené s diskusiou pri raňajkách.  Na Slovensku vznikol za posledné dva roky zaujímavý mediálny…

DIMAQ Akadémia

Bratislava, ImpactHub, Hviezdoslavovo námestie  I  13. – 14. marca a 27. – 28. marca 2019 Na 4-dňovom kurze DIMAQ Akadémia získaš komplexný prehľad o digitálnom marketingu. Kurz je určený marketérom,…

DIMAQ Rýchlokurz

Bratislava, ImpactHub, Hviezdoslavovo námestie  I  25. marca 2019 Jednodňový vzdelávací kurz a certifikát v oblasti digitálneho marketingu je určený marketérom, ktorí v digitálnom marketingu pôsobia na seniornejších/manažérskych pozíciách a majú záujem…

Profesia Days 2019

Bratislava, Incheba Expo  I   6. – 7.  marca  2019 OBJAV SVOJU BUDÚCNOSŤ Príď na jubilejný 10. ročník festivalu príležitostí Profesia Days Bratislava, kde zažiješ: 👤 200 vystavovateľov 💼 Tisícky pracovných…

Digital Rulezz 2018 – The Gamechanger

V novembri 2018 sme boli spoluorganizátorom najväčšej digitálnej konferencie o internetovom a mobilnom marketingu Digital Rulezz 2018 – The Gamechanger. 27. novembra 2018 v Starej tržnici nás čakalo: .600 +…

Festival natívnej reklamy 2018

Po roku sme v máji opäť spájali slovenský online a ľudí z brandže na FESTIVALE NATÍVNEJ REKLAMY. Vidí ju viac ľudí, šíri sa virálne, firmám generuje viac konverzií a vyššiu lojalitu ku značke….

IAB budíček: Nežiadúce účinky explore feedu – menší reach a drahšia reklama?

Februárová diskusia pri raňajkách priniesla odpovede na otázky: “Aké dopady má zavedenie explore feedu (Prieskumníka) na budovanie reachu brandov inzerujúcich na Facebooku? Aké ďalšie zmeny táto sociálna sieť pripravuje? Ako tieto zmeny…

Konferencia: Ako GDPR zasiahne do marketingovej komunikácie?

V októbri 2017 sme organizovali konferenciu určenú pre online marketérov, online vydavateľov, reklamné a mediálne agentúry a  všetky ostatné subjekty, ktoré využívajú na cielenie online reklamy a v marketingovej komunikácii osobné údaje…

Čo má spoločné stavba domu a SEO?

Workshop SEO sa konal 28. 9. 2017 pod vedením Mariána Michaloviča, SEO Strategist v H1 Slovakia. “Čo má spoločné stavba domu a SEO?” Čo je SEO, a prečo sa oplatí. Ako fungujú…

IAB budíček: Budúcnosť nakupovania online reklamy

V septembri 2017 sme zorganizovali druhé ranné stretnutie pri káve so všetkými online nadšencami na tému “Budúcnosť nakupovania online reklamy”. O výzvach, príležitostiach a svojich skúsenostiach s programmaticom diskutovali spíkri z radov…