Úvod / Tlačové centrum / Správy / Tri dôvody prečo sa IAB Slovakia teší na tohtoročnú konferenciu Digital Rulezz

Tri dôvody prečo sa IAB Slovakia teší na tohtoročnú konferenciu Digital Rulezz

Na jeseň sa viac ako 700 ľudí z reklamy, médií, agentúr a firiem presunie na jeden deň spoza počítačov a pracovných stolov do bratislavskej Starej Tržnice na Digital Rulezz, aby sa (navzájom) inšpirovali. Tento rok je leitmotívom programu Reality Check a  budeme počuť názory a skúsenosti top marketingových spíkrov o tom, čo v digitálnom marketingu funguje a čo je len populárny buzzword.

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia je po druhýkrát spoluorganizátorom tejto najnavštevovanejšiej digitálnej konferencie o internetovom a mobilnom marketingu na Slovensku.  Budeme mať zastúpenie na hlavnom pódiu, vo workshopoch aj v chillout zóne.

Správa o stave digitálneho marketingu a médií na Slovensku

Na hlavnom pódiu budú  najväčšie slovenské digitálne združenie zastupovať dvaja spíkri. Headlinerom je Matej Kolarovský, predseda IAB, ktorý vystúpi s Petrom Šurínom, prezidentom ADMA, aby spolu povedali, ako sa darilo slovenským digitálnym agentúram a online médiám v uplynulom roku.  Bude to vôbec po prvýkrát, kedy sa na jednom pódiu ocitnú obe brandžové asociácie z digitálu, aby spojili sily a spolu načrtli obraz o online svete na Slovensku.

Vzápätí po nich vystúpi Helen Mussard z IAB Europe, ktorá porozpráva o hlavných ťahúňoch digitálneho odvetvia v roku 2019 a načrtne pohľad na európsky vývoj pre ďalší rok.

Ako môžu slovenskí vydavatelia pomôcť značkám?

Na túto otázku budú hľadať odpovede v samostatnom poobedňajšom bloku workshopov spíkri zo slovenských  médií a agentúr, ktoré IAB zastrešuje.

Tešiť sa môžete na case studies zamerané na natívnu reklamu z dielne Creative SME a spoločnosti Ringier Axel Springer SK. V prvom prípade sa pozrieme ako natívna kampaň dokázala pomôcť k zmene vnímania značky – Slovenskej sporiteľne. V druhom bližšie spoznáme natívnu komunikáciu pre značku Tatratea. Exkluzívne vám predstavíme výsledky výskumu o budovaní brand awareness prostredníctvom display reklamy. Načrieme aj do sveta reklamy prepojenej so slovenskými influencermi od Content Agency. Ak sa vo vašom biznise zaoberáte budovaním organiky, príďte sa pozrieť na výsledky práce agentúry H1 o tom, ako ju budovať napríklad aj obsahom na slovenských médiách. Strossle na viacerých prípadových štúdiách ukáže, ako dokážu mať slovenské médiá vplyv na rast značky.

Popoludní tak dostanete dobre zvolený mix reálnych výsledkov s číslami, ukážkami a tipmi ako na efektívny digitálny marketing s využitím slovenských online médií.

Spájame tváre slovenského onlinu

Ale na Digital Rulezz bude IAB nielen vzdelávať. Budeme sa tiež rozprávať pri káve s každým, koho zaujíma slovenský online. A ten tvoria nielen čísla, štatistiky, page views či povestné jednotky a nuly, ale takisto ľudia. Z médií, agentúr i zadávateľov, bez nich by nebolo reklamy. Ak si s nami v tento deň dáte digitálne cappucíno v chillout zóne na 1. poschodí, môžete viacerých spoznať a zároveň budete mať šancu vyhrať miesto na 4-dňovom kurze digitálneho marketingu – DIMAQ Akadémii. Ak ste marketérom, ktorý chce získať prehľad o súčasných možnostiach komunikácie vašej značky v online prostredí, tak je to príležitosť práve pre Vás.

 

Program workshopov IAB na Digital Rulezz.
Program Digital Rulezz – Reality Check.
Vstupenky.