Úvod | Tlačové centrum | Novinky | Nešťastné dôsledky reštrikcií na online reklamu založenú na dátach

Nešťastné dôsledky reštrikcií na online reklamu založenú na dátach

2017_7.sept_infographic-3_final-1-1024x511

Brusel, 7. september 2017

Brániť v zbieraní a využívaní dát subjektom pôsobiacim v digitálnej reklame by mohlo mať vážne a nešťastné dôsledky pre ekonomiku Európskej únie, európske nezávislé médiá a dostupnosť internetu ako takého. To sú zistenia vyplývajúce z najnovšieho prieskumu, ktorý  sa zameral na pravdepodobný dopad navrhovanej ePrivacy (Cookie) direktívy z dielne Európskej komisie zo začiatku roka.

2017_7.sept_infographic-2_final-1-1024x511

Prijatím novej európskej „cookie“ direktívy by:

 – sa stratil ekonomický prínos digitálnej reklamy

– sa ochudobnila celá mediálnej oblasť

– internet viac nebol prístupný všetkým

Podrobnejšie informácie nájdete na webe zmieňovaného výskumu www.datadrivenadvertising.eu  a v oficiálnej tlačovej správe IAB Europe.

2017_7.sept_infographic-1_final-1-1024x511