Úvod / Tlačové centrum / Správy / IAB Slovakia s novým vedením

IAB Slovakia s novým vedením

Bratislava, 26. jún 2015: Členovia IAB Slovakia si na zasadnutí Valného zhromaždenia zvolili zástupcov do hlavných orgánov združenia a Metodickej komisie a určili jasné priority združenia pre druhý polrok tohto roku.

Podľa novej predsedníčky Správnej rady Natálii Zajacovej zo Spoločnosti 7Plus sa aktivity IAB Slovakia budú sústreďovať primárne na pripravované zmeny v rámci EÚ v oblasti ochrany osobných údajov a ich harmonizáciu so slovenskými normami, na ochranu autorských práv (Kódex preberania obsahu na internete), ako aj na výskum AIMmonitor a aktivity na podporu ďalšej edukácie  digitálneho trhu.

Ivana Molnárová zo spoločnosti Profesia, ktorá bola doteraz vo vedení IAB, sa stala predsedkyňou Dozornej rady a tím pre výskum AIMmonitor (Metodickú komisiu) bude viesť Marek Jakubovie z agentúry Universal McCann. Kandidoval som preto, že som chcel pokračovať v práci, ktorú sme v Metodickej komisii už začali. Zvolenie na post predsedu ma príjemne prekvapilo a týmto by som ešte raz členom IAB poďakoval za zverenú dôveru. Budem sa snažiť priniesť nové nápady aj z pohľadu agentúr a popri tom zúžitkovať svoje skúsenosti”, uviedol Marek Jakubovie po svojom zvolení.

Správna rada:

Predseda
Natália Zajacová, Spoločnosť 7Plus/ Centrum Holdings/ Trend holding

Podpredsedovia
Radovan Pišný, MEC
Michal Žatkuliak, Azet.sk

Členovia
Marcel Vašš, Etarget SE
Peter Sasák, OMG
Marek Čonka, Zoznam
Martin Čorej, Petit Press

Dozorná rada:

Predseda
Ivana Molnárová, Profesia

Členovia
Miroslav Majoroš, GroupM
Nora Kovačiková, Etarget SE

Metodická komisia:

Predseda
Marek Jakubovie, Universal McCann

Členovia
Filip Kuna, Zoznam
Veronika Vávrová, Profesia
Pavol Galček, Azet.sk
Peter Mačinga, Petit Press

Prísediaci metodickej komisie
Lukáš Vinkler, Gemius HQ
Luboš Ivanič, Gemius Slovensko
Marek Zámečník, Nielsen Admosphere Slovensko