Úvod / Tlačové centrum / Správy / IAB budíček: Nazrite do kuchyne marketingových stratégií top zadávateľov reklamy

IAB budíček: Nazrite do kuchyne marketingových stratégií top zadávateľov reklamy

Pozývame na diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách. Už 7. decembra svoje know-how prezradia marketingoví profesionáli zo Slovenskej sporiteľne, Lidl a Slovak telekom (členovia IAB).

Aké digitálne kanály, inovatívne prístupy a  dáta využívajú vo svojich reklamných kampaniach? Príďte sa inšpirovať.

Spíkri:

Martin Hýrošš, Web&Performance Marketing lead Slovenská sporiteľňa

Timotej Strieš, Head of online marketing LIDL

Karina Maciková, Advisor for media strategy and communication, Slovak Telekom

 

VSTUPENKY:

bit.ly/IABbudicekDEC22

KEDY:

v stredu 7. 12. o 9:00 h.

KDE:

Slovenská sporiteľňa, Tomášikova 48, Bratislava

 

PRE KOHO JE IAB BUDÍČEK:

Téma môže byť zaujímavá pre:
— digitálnych marketérov 
— zadávateľov reklamy, inzerentov
— vydavateľov online médií

AKO IAB BUDÍČEK FUNGUJE:

— Na event je potrebné kúpiť si vstupenku.
— Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
— Súčasťou je chutné občerstvenie na raňajky
— Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
— IAB budíčky – obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
— Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli