Úvod / Recommend / Code of Ethics for Electronic Media
Code of Ethics for Electronic Media
Etický kódex elektronických médií schválila IAB Slovakia 31.12.2009 a do platnosti vstúpil 1.1.2010.
Účelom Etického kódexu je napomôcť tomu, aby elektronické médiá spĺňali etické hľadiská. Etický kódex bol vypracovaný na základe medzinárodne uznávaných zásad Kódexu reklamnej a marketingovej komunikácie vypracovaného Medzinárodnou obchodnou komorou v Paríži.
Etický kódex sa vzťahuje na všetok obsah šírený elektronickými médiami, pričom sa zameriava na určenie etických zásad pri šírení marketingovej komunikácie a vymedzenie škodlivého obsahu v elektronických médiách. Okrem členov IAB slovakia sa k Etickému kódexu elektronických médií môže prihlásiť akýkoľvek subjekt, aj keď nie je členom asociácie.
IAB Slovakia - association for online advertising is the biggest association on the Slovak digital market.
Currently it has 58 members, including the biggest Slovak publishers, media agencies and other important players active in online advertising. IAB operates IABmonitor, which is a comprehensive, independent audited visit ranking of Slovak the online media.
IABmonitor is the single audited research of the online audience monitoring tool on the Slovak market, which is providing data since 2007. IABmonitor involves 46 providers and it monitors 109 domains. The numbers are growing each month. Currently, it covers 87 percent of the Slovak desktop users.