Úvod | Vzdelávanie | Workshop Programmatic

Workshop Programmatic

Programmatic

Workshop Programmatic sa konal 11. 5. 2017 pod vedením Mateja Kolarovského, Head of GroupM Operations v GroupM Slovakia.

„Efektívne, jednoduché a cielené nakupovanie musí baviť každého!“

Automatizovaný nákup (programmatic) reklamy v Európe podľa oficiálnych výsledkov IAB Europe v roku 2015 dosiahol úroveň 5,7bn Eur a medziročný rast 68% oproti roku 2014 – 3,4bn Eur. Dnes snáď neexistuje subjekt digitálneho trhu, ktorý by túto možnosť mediálneho nákupu nejakým spôsobom nevyužíval od štandardnej bannerovej reklamy, cez video až po natívnu reklamu.
Ako je na tom slovenský internetový trh? Aká je súčasná ponuka “programmatic” priestoru top publisherov na Slovensku?
Na workshope boli prezentované všetky súčasné možnosti nákupu a ozrejmili sme si svet skratiek DSP, SSP, DMP…
Vysvetlili sme, prečo a ako by zadávatelia mali programmatic nákup využívať a aký je rozdiel medzi programmatic a real-time bidding.

Sylaby:
Úvod do programatic buyingu
Stav SK online trhu
Stav programatic trhu v roku 2017
DSP a SSP platformy používané na Slovensku
Prehľad priestoru, ktorý je možné dnes nakúpiť
Práca s dátami

Programmatic_GroupM