Úvod | Vzdelávanie | Najbližšie workshopy

Najbližšie workshopy

Pripravované advanced špecializované workshopy:

Yield management (27. 4. 2017)

pod vedením Michala Žatkuliaka  |  Sales Director, Ringier Axel Springer Slovakia

Cena:
– workshop určený len pre členov IAB Slovakia
– “early bird” cena pre člena IAB Slovakia za 1 workshop 120 Eur bez DPH platí do 27. 3. 2017, následne cena 180 Eur bez DPH

Miesto a čas konania workshopu:

ImpactHub, Hviezdoslavovo námestie 20, Bratislava, mapa

štvrtok 27. apríla 2017 od 13:00 do 16:30 hod.


K obsahu workshopu:

Predstavte si lietadlo s 20timi radmi sedadiel. Na každom lete chcete zarobiť čo najviac, to znamená, že maximum na každom jednom sedadle. Zarobili by ste ešte viac keby ste pridali ďalšie 3 rady sedadiel alebo by na existujúcich 20tich radoch zostalo tak málo miesta na nohy, že by sa museli predávať lacnejšie? Dal by sa zvýšiť zárobok, keby ste nepredaných prvých 5 radov, ktoré sú luxusnejšie, predávali posledné dni za nižšie ceny? Lietadlo za chvíľu odlieta, každé prázdne sedadlo znamená stratu. Naozaj?

S onlinovým inventory je to veľmi podobné. S rastom programmatického nákupu sa otvárajú nové možnosti kombinácie s priamym predajom a správna kombinácia prináša zaujimavé príjmy. Tento workshop je o našich naozaj praktických skúsenostiach za posledné roky s konkrétnymi výsledkami. Pre médiá zvýšenie príjmov z existujúceho inventory, pre agentúry pochopenie možností a kombinácií, ktoré sú dostupné médiam a môžu byť pre agentúry prínosom.

Na stiahnutie: Obchodné podmienky organizátora k podujatiu

Neváhajte s registráciou, ak vás témy zaujímajú, počet miest je obmedzený na 12!
Objednávky na @: karpelova(zavináč)iabslovakia.sk

 

Programmatic (11. 5. 2017)

pod vedením Mateja Kolarovského  |  Head of GroupM Operations, GroupM Slovakia

Cena:
– “early bird” cena pre člena IAB Slovakia za 1 workshop 120 Eur bez DPH platí do 11.4. 2017, následne cena 180 Eur bez DPH
– pre nečlenov je cena 220 Eur bez DPH


K obsahu workshopu:

Automatizovaný nákup (programmatic) reklamy v Európe podľa oficiálnych výsledkov IAB Europe v roku 2015 dosiahol úroveň 5,7bn Eur a medziročný rast 68% oproti roku 2014 – 3,4bn Eur. Dnes snáď neexistuje subjekt digitálneho trhu, ktorý by túto možnosť mediálneho nákupu nejakým spôsobom nevyužíval od štandardnej bannerovej reklamy, cez video až po natívnu reklamu.
Ako je na tom slovenský internetový trh? Aká je súčasná ponuka “programmatic” priestoru top publisherov na Slovensku?Ukážeme vám všetky súčasné možnosti nákupu a ozrejmime svet skratiek DSP, SSP, DMP…
Vysvetlíme si prečo a ako by zadávatelia mali programmatic nákup využívať. Viete aký je rozdiel medzi programmatic a real-time bidding?

Sylaby:
Úvod do programatic buyingu
Stav SK online trhu
Stav programatic trhu v roku 2017
DSP a SSP platformy používané na Slovensku
Prehľad priestoru, ktorý je možné dnes nakúpiť
Práca s dátami

Neváhajte s prípadnou predbežnou registráciou, ak vás témy zaujímajú, počet miest bude obmedzený na 12!
Registrácia účasti na @: karpelova(zavináč)iabslovakia.sk

 Native (8. 6. 2017)

pod vedením Filipa Kunu   |  Managing Director, Strossle Slovakia

SEO (21. 9. 2017)

pod vedením Mariána Michaloviča   |  GroupM Slovakia

Informácie ohľadne miesta konania, sylabov a lektorov nadchádzajúcich workshopov budeme priebežne dopĺňať a aktualizovať.