Úvod | Vzdelávanie | Najbližšie workshopy

Najbližšie workshopy

Pripravované advanced špecializované workshopy:

Programmatic

Programmatic (11. 5. 2017)

pod vedením Mateja Kolarovského  |  Head of GroupM Operations, GroupM Slovakia

Cena:
– “early bird” cena pre člena IAB Slovakia za 1 workshop 120 Eur bez DPH platí do 11.4. 2017, následne cena 180 Eur bez DPH
– pre nečlenov je cena 220 Eur bez DPH

Miesto a čas konania workshopu:

GroupM, Karadžičova 8,  Bratislava, mapa

štvrtok 11. mája 2017 od 13:00 do 16:30 hod.


K obsahu workshopu:

Automatizovaný nákup (programmatic) reklamy v Európe podľa oficiálnych výsledkov IAB Europe v roku 2015 dosiahol úroveň 5,7bn Eur a medziročný rast 68% oproti roku 2014 – 3,4bn Eur. Dnes snáď neexistuje subjekt digitálneho trhu, ktorý by túto možnosť mediálneho nákupu nejakým spôsobom nevyužíval od štandardnej bannerovej reklamy, cez video až po natívnu reklamu.
Ako je na tom slovenský internetový trh? Aká je súčasná ponuka “programmatic” priestoru top publisherov na Slovensku?Ukážeme vám všetky súčasné možnosti nákupu a ozrejmime svet skratiek DSP, SSP, DMP…
Vysvetlíme si prečo a ako by zadávatelia mali programmatic nákup využívať. Viete aký je rozdiel medzi programmatic a real-time bidding?

Sylaby:
Úvod do programatic buyingu
Stav SK online trhu
Stav programatic trhu v roku 2017
DSP a SSP platformy používané na Slovensku
Prehľad priestoru, ktorý je možné dnes nakúpiť
Práca s dátami

Na stiahnutie: Obchodné podmienky organizátora k podujatiu

Neváhajte s prípadnou predbežnou registráciou, ak vás témy zaujímajú, počet miest bude obmedzený na 15!
Registrácia účasti na @: karpelova(zavináč)iabslovakia.sk

 

 Native (8. 6. 2017)

pod vedením Filipa Kunu   |  Managing Director, Strossle Slovakia

Informácie ohľadne miesta konania a sylabov workshopu  budeme priebežne dopĺňať a aktualizovať.

SEO (21. 9. 2017)

pod vedením Mariána Michaloviča   |  GroupM Slovakia

Informácie ohľadne miesta konania a sylabov workshopu  budeme priebežne dopĺňať a aktualizovať.