Úvod | Udalosti | IAB budíček | IAB budíček

IAB budíček

IABbudicek

4. apríl 2017 | 8:00 – 10:00 |  Foxford na Obchodnej

IABbudíček sú spoločné raňajky médií, agentúr a zadávateľov na témy internetovej reklamy. Sú vedené formou krátkych prenášok na vopred zvolenú tému, následne s otvorenou diskusiou.


Najbližšia aprílová téma: “Dnes sa brand buduje v digitáli”

Traja experti z digitálneho sveta vám ukážu súčasné možnosti budovania „brandu” v slovenskom digitálnom prostredí. Po krátkych prednáškach nasleduje voľná diskusia.


Prednášajúci:

Tomáš Gregor, CEO agentúry Digiline

Marek Zámečník, HeVice Director, výskumná agentúra Nielsen Admosphere Slovakia

Pavol Záhradník, Analytics and Insight Director, agentúra MEC Slovakia


Na čo sa môžete tešiť a čo sa dozviete?

– kto sú súčasní zákazníci a kde ich nájdete? (špecifikácia cieľových skupín a presun v rámci mediatypov);
– aktuálne nástroje merania brand awareness;
– ukážky prípadových štúdií klientov;
– budovanie značky na slovenských médiách.


Kúpiť vstupenky

Vstupné je 6 eur. Zakúpenie vstupeniek je možné na linku:
http://www.bticket.sk/iab-slovakia-pozyva-na-spolocne-ranajky-na-temu—dnes-sa-brand-buduje-v-digitali–
Na podujatie treba prísť s platnou vytlačenou vstupenkou. Priamo na podujatí už nie je možné lístok zakúpiť.

Na stiahnutie: Obchodné podmienky organizátora k podujatiu