Úvod | Udalosti
The best of global digital marketing 2017

30. marec 2017 | Hotel Radisson Blu Carlton Bratislava Nie ste si istí, čo skutočne robí obsah v digitálnom svete úspešným? Preštudovali ste stovky prípadových štúdií z celého sveta?Možno máme pre vás odpovede my. Náš…

IAB budíček

4. apríl 2017 | 8:00 – 10:00 |  Foxford na Obchodnej IABbudíček sú spoločné raňajky médií, agentúr a zadávateľov na témy internetovej reklamy. Sú vedené formou krátkych prenášok na vopred zvolenú tému,…

Living on the Edge 2017

11. apríl 2017 | Hotel Radisson Blu Carlton Bratislava Digitál je dnes to, čo mení fungovanie tohto trhu. Pozrite sa s nami na to, ako zmenil myslenie zadávateľov a ako sa novým podmienkam…

Internet Advertising Conference

19. apríl 2017 | Praha “Největší koncentrace mediálních profesionálů na metr čtvereční v Čechách.” Desiaty ročník odbornej internetovej konferencie  sa tento rok uskutoční 19. apríla 2017 v Prahe  (v Clarion…

Publishers Summit

17. -18.  máj 2017 | Londýn Druhý ročník konferencie Publisher Summit prinesie najnovšie informácie a trendy z rýchlo sa rozvíjajúceho vydavateľského porstredia. Hlavnými témami budú: inteligentý obsah – budúcnosť tvorby contentu, monetizácia…

Interact 2017

23. – 24. máj 2017   |  Amsterdam Každoročný európsky Interact – stretnutie pre všetkých z digitálnej a reklamnej brandže sa tentokrát uskutoční v Amsterdame 23. – 24. mája 2017. Program,…

TREND Marketing Summit 2017

13. jún 2017 | Hotel Altes Kloster, Hainburg, Rakúsko Program konferencie sa zameriava na dva ucelené bloky – marketingové stratégie a digitálny marketing vrátane kreatívnej reklamnej komunikácie a online nástrojov….

Štvrtý IAB večer: Aký obsah vládne na slovenských online médiách?

Štvrtý IAB večer sa niesol v duchu web contentu. V utorok 29. novembra 2016 sme diskutovali na témy: Aký  obsah vládne na slovenských online médiách? Kto a akým spôsobom konzumuje webový content? Aké sú…

Tretí IAB večer na tému: Videoobsah na slovenskom internete

Tretí IAB večer sa uskutočnil vo štvrtok 22.septembra 2016 a diskutovalo sa na tému video obsahu: Čo je motorom rastu a čo najväčšími prekážkami video obsahu na slovenských webstránkach? Aký video obsah…

Druhý IAB večer na témy: Mobilná reklama a výdavky do online reklamy v roku 2016

Druhý IAB večer sa uskutočnil vo štvrtok 19. mája 2016 a diskutovalo sa na témy: Súčasný stav mobilnej reklamy v slovenských médiách a jej ďalší vývoj a napredovanie. Vývoj a očakávania…