Úvod | Udalosti
Future Media Lab Brusel

4.  máj 2017 | Brusel 7. ročník konferencie  Future Media Lab Annual Conference 2017  pre profesionálov z médií, novinárov a tech inovátorov. Téma:  “Driving Innovation for Media – Ensuring media pluralism & promoting…

Publishers Summit

17. -18.  máj 2017 | Londýn Druhý ročník konferencie Publisher Summit prinesie najnovšie informácie a trendy z rýchlo sa rozvíjajúceho vydavateľského porstredia. Hlavnými témami budú: inteligentý obsah – budúcnosť tvorby contentu, monetizácia…

Interact 2017

23. – 24. máj 2017   |  Amsterdam Každoročný európsky Interact – stretnutie pre všetkých z digitálnej a reklamnej brandže sa tentokrát uskutoční v Amsterdame 23. – 24. mája 2017. Program,…

TREND Marketing Summit 2017

13. jún 2017 | Hotel Altes Kloster, Hainburg, Rakúsko Program konferencie sa zameriava na dva ucelené bloky – marketingové stratégie a digitálny marketing vrátane kreatívnej reklamnej komunikácie a online nástrojov….

IAB budíček: Dnes sa brand buduje v digitáli

V apríli sme debatovali vo Foxforde na tému “Dnes sa brand buduje v digitáli.” Pozreli sme sa na prax, nové prístupy, analýzy, riešenia v internetovej reklame – tentokrát v oblasti…

Digital Master Course 2017

V marci 2017 sme zrealizovali už druhý ročník Digital Master Course, ktorý študentom poskytuje vedomosti z digitálneho marketingu od analýzy dát, cez plánovanie až po vyhodnotenie internetových kampaní. 8 samostatných vzdelávacích modulov…

Digital Master Course 2016

Jeseň 2016 v IAB Slovakia sa niesla v znamení vzdelávania. Zrealizovali sme pilotný ročník kurzu digitálneho marketingu pod názvom Digital Master Course. Zúčastnilo sa ho 32 študentov, väčšinou juniorov z mediálnych agentúr a online médií, nechýbali…

Štvrtý IAB večer na tému: Aký obsah vládne na slovenských online médiách?

Štvrtý IAB večer sa niesol v duchu web contentu. V utorok 29. novembra 2016 sme diskutovali na témy: Aký  obsah vládne na slovenských online médiách? Kto a akým spôsobom konzumuje webový content? Aké sú…

Tretí IAB večer na tému: Videoobsah na slovenskom internete

Tretí IAB večer sa uskutočnil vo štvrtok 22.septembra 2016 a diskutovalo sa na tému video obsahu: Čo je motorom rastu a čo najväčšími prekážkami video obsahu na slovenských webstránkach? Aký video obsah…

Druhý IAB večer na témy: Mobilná reklama a výdavky do online reklamy v roku 2016

Druhý IAB večer sa uskutočnil vo štvrtok 19. mája 2016 a diskutovalo sa na témy: Súčasný stav mobilnej reklamy v slovenských médiách a jej ďalší vývoj a napredovanie. Vývoj a očakávania…