Úvod | Udalosti | Naše realizované projekty
Workshop Programmatic

Workshop Programmatic sa konal 11. 5. 2017 pod vedením Mateja Kolarovského, Head of GroupM Operations v GroupM Slovakia. „Efektívne, jednoduché a cielené nakupovanie musí baviť každého!“ Automatizovaný nákup (programmatic) reklamy…

Workshop Yield Management

Workshop Yield Management sa konal 27. 4. 2017 pod vedením Michala Žatkuliaka, Sales Director, Ringier Axel Springer Slovakia v ImpactHub. ,,Predstavte si lietadlo s 20timi radmi sedadiel. Na každom lete…

IAB budíček: Dnes sa brand buduje v digitáli

V apríli sme debatovali vo Foxforde na tému “Dnes sa brand buduje v digitáli.” Pozreli sme sa na prax, nové prístupy, analýzy, riešenia v internetovej reklame – tentokrát v oblasti…

Digital Master Course 2017

V marci 2017 sme zrealizovali už druhý ročník Digital Master Course, ktorý študentom poskytuje vedomosti z digitálneho marketingu od analýzy dát, cez plánovanie až po vyhodnotenie internetových kampaní. 8 samostatných vzdelávacích modulov…

Digital Master Course 2016

Jeseň 2016 v IAB Slovakia sa niesla v znamení vzdelávania. Zrealizovali sme pilotný ročník kurzu digitálneho marketingu pod názvom Digital Master Course. Zúčastnilo sa ho 32 študentov, väčšinou juniorov z mediálnych agentúr a online médií, nechýbali…

Štvrtý IAB večer na tému: Aký obsah vládne na slovenských online médiách?

Štvrtý IAB večer sa niesol v duchu web contentu. V utorok 29. novembra 2016 sme diskutovali na témy: Aký  obsah vládne na slovenských online médiách? Kto a akým spôsobom konzumuje webový content? Aké sú…

Tretí IAB večer na tému: Videoobsah na slovenskom internete

Tretí IAB večer sa uskutočnil vo štvrtok 22.septembra 2016 a diskutovalo sa na tému video obsahu: Čo je motorom rastu a čo najväčšími prekážkami video obsahu na slovenských webstránkach? Aký video obsah…

Druhý IAB večer na témy: Mobilná reklama a výdavky do online reklamy v roku 2016

Druhý IAB večer sa uskutočnil vo štvrtok 19. mája 2016 a diskutovalo sa na témy: Súčasný stav mobilnej reklamy v slovenských médiách a jej ďalší vývoj a napredovanie. Vývoj a očakávania…

Prvý IAB večer na témy: AdBlock, programmatic a natívna reklama

Prvý IAB večer sa uskutočnil 7. apríla 2016 a zúčastnilo sa ho viac ako štyridsať riaditeľov, account manažérov & sales manažérov z prostredia vydavateľstiev, ako aj mediálnych agentúr. Diskutovalo sa…

IAB Slovakia je odborným partnerom TREND Online Academy

Ak hľadáte spôsob, ako rýchlo a efektívne získať komplexný a aktuálny prehľad o novinkách v online marketingu, pozývame vás na ďalšiu zo sérií úspešných vzdelávacích seminárov TREND Online Academy. Počas štyroch…