Úvod / Tlačové centrum / IAB Slovakia / Najviac zaujali témy SEO, usability a newsletter!

Najviac zaujali témy SEO, usability a newsletter!

Študentská súťaž IAB Slovakia ponúkla priestor študentom na prezentáciu ročníkových a záverečných prác. Podporili sme mladých, šikovných študentov a dali im možnosť predstaviť ich nápady na tému internet ako reklamné médium, získať finančnú odmena a zoznámiť sa s lídrami slovenského online trhu. Do tohtoročného piateho ročníka sa prihlásilo celkovo 39 študentov a porota, v zložení Andrej Blanárik (zdravie.sk), Miroslav Majoroš (group m), Marek Jakubovie (UniversalMcCANN), JindřichStaněk (azet.sk), Peter Sasák (OMD), Marián Pavel (7 PLUS) a Veronika Pizano (FMK a Piano Media), vybrala finálovú desiatku, ktorá prezentovala svoje práce priamo pred nimi.

V top 10 sa objavilo niekoľko inšpiratívnych tém. Rozhodovanie nebolo vôbec jednoduché, ale nakoniec sa porota zhodla a vybrala víťazov:

Porotu najviac zaujala práca Návrh a implementácia modelu optimalizácie internetového predaja. S využitím SEO, PPC reklamy, obsahového a sociálneho marketingu dokázal zvýšiť návštevnosť svojho e-shopu okuliarewayfarer.sk o viac ako 100% a dosiahnuť návratnosť nákladov na propagáciu o viac ako 600%!

Na druhom mieste sa umiestnila téma Usability kreatívnych online kampaní. ktorá hodnotila použiteľnosť microsite z dielne troch najväčších digitálnych agentúr u nás – CORE4, SCR Interactive a ZARAGUZA digital. Na základe zistení zostavila 9 odporúčaní na to ako zvýšiť kvalitu komunikácie cez microsite.

Tretie miesto získala práca Newsletter v marketingovej komunikácii. ktorá analyzovala newslettre spoločnosti Microsoft Česká Republika, pre ktorú navrhol celkové zlepšenia v tejto oblasti, ako je napr. najlepší čas na odosielanie, vhodné slová do predmetu, ale aj šablónu mailov.

Ďakujeme porote za objektívne hodnotenie a rovnako všetkým študentom, ktorí sa prihlásili so svojimi kreatívnymi a zaujímavými záverečnými prácami. Víťazom srdečne blahoželáme!