Úvod | Tlačové centrum | Tlačové správy | Coalition for better Ads vydala prvé reklamné štandardy pre desktopové a mobilné weby v USA a Európe

Coalition for better Ads vydala prvé reklamné štandardy pre desktopové a mobilné weby v USA a Európe

screenshot-betterads-org-2016-09-15-10-46-25

Washington, Brusel, 22. marca 2017

Coalition for better Ads vydala 22. marca 2017 prvé reklamné štandardy pre desktopové a mobilné webstránky, ktoré reflektujú preferencie užívateľov online reklamy v USA a Európe. Štandardy vychádzajú z obsiahleho výskumu spotrebiteľského správania užívateľov online reklamy, na ktorom sa zúčastnilo viac ako 25.000 užívateľov z oboch kontinentov.  Tí hodnotili 104 svojich skúseností s online reklamou na webstránkach pre desktop a pre mobil, počas čítania online článkov.

Rozsiahly výskum definoval prvý set najmenej žiadúcich skúseností užívateľov s online reklamou:

CoalitionForBetterAds_Ad Experiences

“Výskum a iniciatíva “Better Ads Standards” poskytuje  pohľad na úlohu reklamných formátov v užívateľskej spokojnosti,” hovorí Townsend Feehan, CEO of IAB Europe. “Tešíme sa, že budeme môcť použiť dáta, ktoré dnes boli zverejnené, na sprehľadnenie spotrebiteľských preferencií týkajúcich sa online reklamy a sporostredkovať ich svojim členom.”

Konzorcium “Coalition for better Ads” združuje najväčšie svetové asociácie a spoločnosti zo sveta online médií akými sú IAB, IAB Europe, Google, GroupM, World Federation of Advertisers a ďalšie.
Viac na oficiálnom webe koalície:  www.betterads.org

Oficiálna tlačová správa:

Coalition for Better Ads Releases Initial Better Ads Standards for Desktop and Mobile Web in North America and Europe

Súvisiace:

Štandardy reklamných formátov: najmenej preferované formáty pre desktop a mobil

Výskum užívateľskej skúsenosti s online reklamnými formátmi, z ktorého štandardy vychádzajú

Svetoví lídri v online médiách spojili sily a vytvorili “Coalition for Better Ads”