Úvod | Tlačové centrum
V roku 2016 výdavky do internetovej reklamy presiahli hranicu 112 miliónov Eur

Bratislava, 27. 3. 2017 Podľa zdeklarovaných príjmov členov združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia a klasifikovaného odhadu AdEx komisie výdavky do internetovej reklamy medziročne rástli o 23,2%. Od roku 2012 ide o najvyššie…

Coalition for better Ads vydala prvé reklamné štandardy pre desktopové a mobilné weby v USA a Európe

Washington, Brusel, 22. marca 2017 Coalition for better Ads vydala 22. marca 2017 prvé reklamné štandardy pre desktopové a mobilné webstránky, ktoré reflektujú preferencie užívateľov online reklamy v USA a Európe….

Profesionálna žurnalistika na čele boja proti falošným správam

IAB Slovakia sa vo februári 2017 stala členom Asociácie na ochranu novinárskej etiky (AONE), aby podporila etickú prácu žurnalistov naprieč slovenskými médiami. Jej zástupci sa budú podieľať na činnosti Tlačovo-digitálnej…

Internetová reklama v Čechách hlási rekordné investície za minulý rok

Praha, 8. marca 2017 Objem internetové inzerce dosáhl v loňském roce téměř 20 miliard korun v ceníkových cenách. Oproti roku 2015 jde o 31% nárůst, který je způsoben především zvýšenými…

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia bude najbližšie dva roky viesť nová Správna rada na čele s Michalom Žatkuliakom

Bratislava, 3. február 2017 Na ostatnom valnom zhromaždení združenia, ktoré sa konalo v januári, boli zvolení noví zástupcovia orgánov IAB Slovakia. Na poste predsedu Správnej rady ostáva Michal Žatkuliak zástupca…

Získajte komplexný prehľad v digitálnom marketingu za 4 dni!

Bratislava, 23. január 2017 Už 8. marca 2017 otvára združenie pre internetovú reklamu a biznis – IAB Slovakia druhý ročník Digital Master Course, ktorý študentom poskytne vedomosti z digitálneho marketingu…

Navrhovaná ePrivacy direktíva nespĺňa očakávania v úprave pravidiel pre používanie cookies

Brusel, 10. január 2017 Tento týždeň v Bruseli predstavila Európska komisia novú úpravu  ePrivacy direktívy (známej tiež ako “Cookie Directive”, nariadenie č. 2002/58/EC), v ktorej  navrhuje vyššiu ochranu dát používateľov…

Vydavatelia naliehajú na Európsku komisiu, aby v pripravovanej úprave ePrivacy direktívy zohľadnila dôležité postavenie digitálnej reklamy

Brusel, 23. novembra 2016 Nezávislosť médií je horúcou témou v celej Európe i vo svete. Európski vydavatelia sa v týchto dňoch obrátili na komisiu Jeana–Claude Junkera, aby sa ubezpečili, že…

Podľa najnovšej štúdie AdEx Benchmark za prvý polrok 2016 online reklama v Európe vzrástla o 13,4%.

Brusel, 25. november 2016 IAB Europe v spolupráci s výskumnou agentúrou IHS Markit zverejnila najnovšiu štúdiu o výdavkoch do internetovej reklamy (AdEx) za prvý polrok 2016. Zo štúdie vyplýva, že online…

Jeseň v IAB Slovakia sa niesla v znamení vzdelávania! V novembri sme úspešne ukončili prvý ročník Digital Master Course.

Bratislava, 22. november 2016 Pilotného ročníku Digital Master Course sa zúčastnilo 32 študentov, väčšinou juniorov z mediálnych agentúr a online médií, nechýbali však ani cieľavedomí študenti, ktorí majú záujem o…