Úvod | Tlačové centrum
Aká bola návštevnosť slovenského internetu v roku 2018?

8 z 10 Slovákov je online Podľa aktuálnej  Správy o vývoji návštevnosti slovenského internetu v roku 2018 až 85% Slovákov vo veku 12 až 79 rokov využíva internet. Celkovo hovoríme o…

IABnews: Voľby priali návštevnosti, rástli najmä mienkotvorné weby / Ako bojovať s fake news? / Blogy na aktuálne digital témy

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Prečítajte si aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách z 18. – 22. 3. 2019: mailchi.mp/d31c6cdb7fae/iabwebnews-2853261 Prihlásiť sa na odber…

Celkové výdavky do online v roku 2018 rástli o 9%, avšak výdavky do slovenských médií až o 18%

Bratislava, 4. 3. 2019 V roku 2018 dosiahli výdavky do internetovej reklamy na slovenskom trhu výšku 128 mil. Eur. Rovnaká metodika dekláracie príjmov za členské médiá IAB Slovakia a kvalifikovaného odhadu AdEx…

IAB Slovakia povedie Matej Kolarovský z GroupM

Bratislava, 13. február 2019:  Na poslednom Valnom zhromaždení združenia, ktoré sa konalo v januári si členovia volili nových zástupcov do orgánov IAB Slovakia –  Správnej rady, Dozornej rady, Metodickej a Etickej…

Školenie a certifikát digitálnych marketérov DIMAQ – aktuality z blogu agentúry Digiline

Na jeseň roku 2018 pripravilo IAB Slovakia certifikáciu pre odborníkov na digitálny marketing s názvom DIMAQ (Digital Marketing Qualification). Zjednodušene sa dá povedať, že je to taká maturita z online…

Fotografie podľa GDPR – aktuality z blogu Semančín & Partners

Úrad na ochranu osobných údajov SR  vydal dňa 22. 1. 2019  nové usmernenie týkajúce sa spracúvania fotografií a audiovizuálnych záznamov ako osobných údajov. Reagoval tak na požiadavky širokej verejnosti, ktoré sa…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark: Výdavky do mobilnej reklamy v Európe presiahli za prvý polrok 2018 hranicu 10 miliárd Eur

Brusel, 12. novembra 2018 IAB Europe v spolupráci s výskumnou agentúrou IHS Markit zverejnila najnovšiu štúdiu o výdavkoch do internetovej reklamy AdEx Benchmark za prvý polrok 2018. Zo štúdie vyplýva, že  za…

Výdavky do internetovej reklamy na Slovensku v prvom polroku 2018 vzrástli o 7%

Bratislava, 8. 10. 2018 V absolútnej hodnote sa do internetovej reklamy na Slovensku v prvom polroku 2018 preinvestovalo 59 miliónov Eur. Vzhľadom na to, že nový spôsob deklarácie výdavkov do internetovej…

IAB Slovakia prichádza s Kódexom spracúvania osobných údajov v digitálnom prostredí

Bratislava, 12. 9. 2018 S cieľom zjednodušiť procesy v oblasti ochrany osobných údajov v digitálnom prostredí online médiám, ich vydavateľom, menším prevádzkovateľom webstránok i ďalším digitálnym subjektom na Slovensku vydáva združenie…

IAB Slovakia prináša na trh DIMAQ. Medzinárodnú certifikáciu v digitálnom marketingu.

Bratislava, 23.august 2018 Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia spúšťa na jeseň komplexný certifikačný a vzdelávací program Digital Marketing Qualification (DIMAQ), ktorý preveruje a potvrdzuje znalosti a zručnosti odborníkov z marketingu. IAB Slovakia…